.

Thursday 20 February 2014

Microtek Scanmaker 9800XL Plus

Harga Terbaik untuk Pengimbas A3 (A3 Scanner) dari Microtek

sm9800xl plus

Microtek Scanmaker 9800XL Plus adalah antara pengimbas A3 yang terbaik kerana mempunyai resolusi yang tinggi iaitu 1600x3200 dpi yang akan memberikan imej yang jelas. Ia juga menggunakan teknologi terkini iaitu lampu pengimbas LED menggantikan CCD yang biasa digunakan pada kebanyakan pengimbas sedia ada di pasaran. Kebaikan LED ialah menjadikan masa untuk pengimbas bersedia adalah sifar berbanding penggunaan CCD yang memerlukan masa untuk memulakan imbasan.



Selain itu, perisian yang disertakan dengan 9800XL Plus ini dapat membaik pulih warna yang terdapat pada foto-foto lama seperti yang dapat dilihat di bawah di mana warna asal gambar dikembalikan dengan mudah.

content c restoration
Dengan permukaan yang luas untuk imbasan bersaiz A3, pengimbas ini juga mampu untuk mengimbas filem X-Ray dan negatif filem sebagai simpanan digital. Sila lawati laman web kami di www.microtek.com.my untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut dan membuat pembelian secara atas talian. Harga yang ditawarkan adalah agak murah dalam siri A3 scanner ini iaitu RM 5, 450.00. Hubungi kami untuk mendapatkan harga yang lebih menarik di anwar@2-sigma.com.


0 comments:

Post a Comment