.

Thursday 16 October 2014

Kursus Adobe Illustrator Mastering the Essentials di Kementerian Pendidikan Malaysia, Putrajaya

Assalamualaikum  dan Salam Sejahtera,

Alhamdulillah,  pada 14 Oktober 2014 hingga 16 Oktober 2014 pihak Two Sigma Techonologies telah mengendali Kursus Adobe Illustrator Mastering the Essentials di Kementerian Pendidikan Malaysia, Putrajaya. Seramai 30 orang peserta telah menghadiri kursus ini yang berjalan selama 3 hari. Selain itu, semua para peserta telah memberi maklum balas yang positif  kepada pihak Two Sigma Techonologies yang telah mengendali kursus ini dengan lancar tanpa sebarang masalah.

Wajah-wajah peserta kursus


Dalam kursus selama 3 hari ini para peserta diajar teknik menggunakan tools yang mampu untuk menghasilkan free hand drawing, tracing, recoloring dan menskalakan semula mana-mana artwork, dan juga boleh menghasikan wireframe yang berfungsi untuk menghasilkan digital painting

Suasana di Bilik Kursus


Pada hari terahir kursus, semua peserta diberi satu latihan untuk menghasilkan kad perniagaan (business card) mereka mengikut kemahiran yang telah diajar oleh pengajar. Peserta juga diberikan sijil setiap seorang semasa majlis penutupan.

Sesi penyampaian sijil bersama pengajar


Terima kasih diucapkan kepada Kementerian Pendidikan Malaysia kerana sudi menjemput pihak Two Sigma Technologies untuk mengendalikan Kursus Adobe Illustrator Mastering the Essentials di Kementerian Pendidikan Malaysia. Semoga para peserta dapat menggunakan ilmu yang dipelajari dengan sebaiknya.

Sekiranya berminat untuk kami mengendalikan Kursus Adobe Illustrator Mastering the Essentials di tempat anda, sila hubungi kami di talian 03-61880601 ataupun menerusi emel sales@2-sigma.com untuk mendapatkan kandungan kursus atau keterangan  yang lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment