.

Sunday 26 October 2014

Kursus Microsoft Excel di Suruhanjaya Koperasi Malaysia

Assalamualaikum  dan Salam Sejahtera,

Alhamdulillah, pada 20 Oktober 2014 dan 21 Oktober 2014 pihak Two Sigma Techonologies telah mengendali Kursus Microsoft Excel di Suruhanjaya Koperasi Malaysia. Seramai 30 orang peserta telah menghadiri kursus ini yang berjalan selama 2 hari. Selain itu, semua para peserta telah memberi respon positif  kepada pihak Two Sigma Techonologies yang telah mengendali kursus ini dengan lancar tanpa sebarang masalah.

Suasana di Bilik Kursus

Microsoft Excel adalah salah satu program spreadsheet yang paling banyak digunakan dalam semua bidang pekerjaan masa kini. Program Microsoft Excel merupakan program jenis spreadsheet yang biasanya digunakan untuk membuat kerja-kerja seperti jadual masa, jadual kerja, membuat kalender, membuat fomula pengiraan, merekod kewangan dan lain-lain.

Pengajar memberi tunjuk ajar kepada peserta

Objektif Kursus Microsoft Excel adalah :
  1. Pengurusan data yang lebih sistematik menggunakan cirri-ciri yang disediakan
  2. Penyediaan laporan-laporan yang melibatkan pengiraan
  3. Membuat carta dan diagram
Sesi penyampaian sijil

Terima kasih diucapkan kepada pihak Suruhanjaya Koperasi Malaysia kerana sudi menjemput pihak Two Sigma Technologies untuk mengendalikan Kursus Microsoft Excel di Suruhanjaya Koperasi Malaysia. Semoga para peserta dapat menggunakan ilmu yang dipelajari dengan sebaiknya.

Pihak kami berbesar hati menerima jemputan dari mana-mana organisasi untuk mengendalikan kursus jangka pendek sama ada kursus-kursus IT ataupun soft skill. Sekiranya berminat untuk kami mengendalikan kursus-kursus IT dan soft skill di tempat anda, sila hubungi kami di talian 03-61880601 ataupun menerusi emel sales@2-sigma.com untuk mendapatkan kandungan kursus atau keterangan yang lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment