.

Thursday 11 September 2014

Kursus Adobe Illustrator Mastering the Essentials

Assalamualaikum  dan Salam Sejahtera,
Alhamdulillah, sekali lagi pihak Two Sigma Technologies diberi kepercayaan untuk menganjurkan Kursus Adobe Illustrator Mastering the Essentials pada 08 September 2014 – 10 September 2014. Kursus ini diadakan selama 3 hari di RHR Hotel @Uniten, Kajang. Peserta telah diberikan nota Kursus Adobe Illustrator Mastering the Essentials dan seekor Maskot Gajah PHP. Seramai 7 orang peserta menghadirkan diri ke Kursus Adobe Illustrator Mastering the Essentials dan peserta telah memberi respon positif  kepada pihak Two Sigma Technologies yang telah mengendali kursus ini dengan lancar tanpa sebarang masalah.

Peserta tekun mendengar penerangan dari pengajar

Peserta diberi Maskot Gajah PHP

Dalam kursus selama 3 hari ini para peserta diajar teknik menggunakan tools yang mampu untuk menghasilkan free hand drawing, tracing, recoloring dan menskalakan semula mana-mana artwork, dan juga boleh menghasikan wireframe yang berfungsi untuk menghasilkan digital painting. 

Pada hari terahir kursus, semua peserta diberi satu latihan untuk menghasilkan kad perniagaan (business card) mereka mengikut kemahiran yang telah diajar oleh pengajar. Peserta juga diberikan sijil setiap seorang semasa majlis penutupan.

Wajah-wajah peserta kursus

Pihak kami berbesar hati menerima jemputan dari mana-mana organisasi untuk mengendalikan kursus jangka pendek sama ada kursus-kursus IT ataupun soft skill. Sekiranya berminat untuk kami mengendalikan kursus-kursus IT dan soft skill di tempat anda, sila hubungi kami di talian 03-61880601 ataupun menerusi emel sales@2-sigma.com untuk mendapatkan kandungan kursus atau keterangan yang lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment