.

Saturday 1 March 2014

Kursus ICT PHP dan MySQL

Kursus ICT PHP dan MySQL

Kursus PHP MySQL
PHP merupakan salah satu bahasa pengaturcaraan yang digunakan secara meluas untuk membangunkan laman sesawang dan juga aplikasi berasaskan web. Dianggarkan terdapat 244 juta laman sesawang yang dihasilkan dari bahasa pengaturcaraan PHP ini. Ianya terkenal dengan satu bahasa pengaturcaraan yang mesra pengguna, senang untuk dipelajari dan berprestasi tinggi jika diaturcara dengan sempurna.

Pihak Two Sigma Technologies menawarkan kursus Web Application Development Using PHP & MySQL yang bertujuan untuk memberi pendedahan kepada peserta tentang sintaks pengaturcaraan asas yang diperlukan untuk memulakan pembangunan sesebuah aplikasi web berteraskan aplikasi ini. Pengalaman kami dan tenaga pengajar kami yang banyak membangunkan aplikasi web berteraskan PHP dan MySQL ini telah banyak memberi kami 'Lesson Learned' yang boleh dikongsi bersama dengan peserta kursus.

Oleh itu, ia adalah satu cara untuk menjimatkan bajet sesebuah organisasi kerana selepas menghadiri kursus ini peserta akan dapat membantu organisasi untuk membangunkan sistem dalaman tanpa bergantung kepada vendor luar. Peserta yang menyertai kursus ini akan dapat meningkatkan pemahaman berkaitan pembangunan web/aplikasi web. Peserta juga akan diberi sijil penyertaan yang boleh menjadi nilai tambah kepada kakitangan tersebut.

Untuk mempelajari dengan lebih mendalam, anda boleh mengikuti kursus Web Application Development Using PHP & MySQL (Basic-Intermediate)  pada 5 Mei 2014 sehingga 8 Mei 2014. Sekiranya anda berminat boleh la hubungi kami di talian 03-61880601 untuk mendapatkan kandungan kursus dan tarikh kursus terdekat ataupun menerusi emel sales@2-sigma.com atau lawati laman sesawang kami yang sentiasa menawarkan kursus pendek berteraskan ICT. Dapatkan maskot PHP - elePHPant setiap kali anda menyertai kursus kami.

elePHPant

0 comments:

Post a Comment